Social маркетингSocial маркетинга или известен още, като Маркетинг чрез социални мрежи е относително нова форма на интернет маркетинг свързана с използването на социални мрежи, като Facebook, Google+, YouTube, писане на статии и др. С помощта на този вид реклама се създава съдържание, което следва да бъде харесано и споделяно от групи потребители с еднакви интереси и по този начин да се привлекат потенциални клиенти.

Маркетинга чрез социални мрежи се използва от организации, които искат да се рекламират и промоцират на пазара, като накарат хората да говорят за тях.

Целта на Social маркетинга е да генерира положителен отзвук за дадена фирма, марка или компания.

В този смисъл социалните мрежи дават възможност за намиране и изграждане на големи групи от хора, които споделят общи интереси, изграждат доверие и престиж за фирмите, промоцират продукти и услуги сред огромна аудитория от потребители.

Маркетингът в социалните мрежи помага на големите компании, да поддържат имиджа си и да представят новите си продукти или услуги.

Social Маркетинга е изключително подходящ и за малките фирми, които тепърва започват да популяризират бизнеса си. За разлика от новосъздадените фирмени сайтове, които се нуждаят от 6 до 12 месеца, за да бъдат индексирани от търсачките, социалният маркетинг позволява незабавно „изплуване“ на бизнеса сред таргетирани групи от хора. Добре планираният социален маркетинг гарантира постигане на много добри резултати за изключително кратък период от време.

Маркетинг агенция Имедия Консулт разполага с квалифицирани специалисти, с помощта, на които вашата Social Маркетинг кампания ще достигне до възможно най-много потенциални клиенти таргетирани по желани от вас критерии.

Свържете се с нас, за да ви запознаем подробно с услугата Emedia Social Marketing.