Google Display Network
Дигитална агенция Имедия Консулт предлага на своите клиенти, оптимизиране на рекламни кампании и в т.нар. Google Дисплейна мрежа.
При Google Display Network (Дисплейна Мрежа на Google) може да използвате видео реклами, текст или банери.
При Google Display Network (Дисплейна Мрежа на Google) може да използвате видео реклами, текст или банери.
Специфичното при Google дисплейна мрежа е, че тя дава възможност за много разнообразни начини на насочване.
1. Насочване по пол и възраст с помощта на Google Дисплейната Мрежа: Ако целта на вашата реклама е да достигне до конкретна аудитория(например мъже на възраст от 25 до 45 години), то с помощта на Google Display Network вие можете да достигнете точно до тези потребители и да си гарантирате максимална ефективност.
2. Насочване по интереси: При този вид насочване Google Display Network използва информацията, събирана за всеки потребител, като: посещавани сайтове, пол и възраст. По този начин вие таргетирате рекламата си към потребители, които в момента се интересуват от вашия продукт или услуга. В случай, че потребителят смени интересите си, той автоматично отпада от вашата таргет група и бива преместен в нова група от интереси. 3. Контекстуално насочване: При този вид таргетиране търсачката на Google намира най-добрите сайтове за вашата реклама. Ние подбираме подходящите ключови думи и на тази база „Google Дисплейна Мрежа“ намира сайтове със сходна тематика, в които да се показва рекламата Ви.
4. Ремаркетинг: При ремаркетинга на вашия сайт се инсталира специален код, който поставя бисквитка на потребителите посетили сайта. Така вече комуникацията с потребителите не свършва веднага след като те излязат от сайта ви, а можете да я продължите, като показвате ваши рекламни банери на точно този потребител навсякъде в рекламната мрежа на Google.
5. Насочване по теми: Тук нашите клиенти, с помощта на Google Дисплейна Мрежа могат да избират групи сайтове по тема. Например, ако искаме да се показваме на сайтове за спорт, бихме избрали тема „Спорт“.
6. Насочване по-разположения: Тук клиентът избира сайтове по URL адрес. Също така можем да избираме конкретни страници от сайт или конкретно разположение на дадена страница, ако знаем, че дават добри резултати.
Google Display Network дава много възможности за насочване на рекламите според предпочитанията на клиента. Това дава възможност да се избере най-подходящата кампания за конкретен клиент.
Дигитална маркетинг агенция Имедия Консулт има богат опит в изграждането на рекламни кампании.
Свържете се с нас, за да обсъдим вашата гугъл реклама.
1. Насочване по пол и възраст с помощта на Google Дисплейната Мрежа: Ако целта на вашата реклама е да достигне до конкретна аудитория(например мъже на възраст от 25 до 45 години), то с помощта на Google Display Network вие можете да достигнете точно до тези потребители и да си гарантирате максимална ефективност.
2. Насочване по интереси: При този вид насочване Google Display Network използва информацията, събирана за всеки потребител, като: посещавани сайтове, пол и възраст. По този начин вие таргетирате рекламата си към потребители, които в момента се интересуват от вашия продукт или услуга. В случай, че потребителят смени интересите си, той автоматично отпада от вашата таргет група и бива преместен в нова група от интереси. 3. Контекстуално насочване: При този вид таргетиране търсачката на Google намира най-добрите сайтове за вашата реклама. Ние подбираме подходящите ключови думи и на тази база „Google Дисплейна Мрежа“ намира сайтове със сходна тематика, в които да се показва рекламата Ви.
4. Ремаркетинг: При ремаркетинга на вашия сайт се инсталира специален код, който поставя бисквитка на потребителите посетили сайта. Така вече комуникацията с потребителите не свършва веднага след като те излязат от сайта ви, а можете да я продължите, като показвате ваши рекламни банери на точно този потребител навсякъде в рекламната мрежа на Google.
5. Насочване по теми: Тук нашите клиенти, с помощта на Google Дисплейна Мрежа могат да избират групи сайтове по тема. Например, ако искаме да се показваме на сайтове за спорт, бихме избрали тема „Спорт“.
6. Насочване по-разположения: Тук клиентът избира сайтове по URL адрес. Също така можем да избираме конкретни страници от сайт или конкретно разположение на дадена страница, ако знаем, че дават добри резултати.
Google Display Network дава много възможности за насочване на рекламите според предпочитанията на клиента. Това дава възможност да се избере най-подходящата кампания за конкретен клиент.
Дигитална маркетинг агенция Имедия Консулт има богат опит в изграждането на рекламни кампании.
Свържете се с нас, за да обсъдим вашата гугъл реклама.